TVORBA WEBOVÝCH STRÁNEK
A DIGITÁLNÍ MARKETING
WEBOVÉ STRÁNKY NA MÍRU
S JEDNODUCHOU ADMINISTRACÍ
TVORBA INTERNETOVÝCH OBCHODŮ
NA MÍRU A S PROPRACOVANÝM MARKETINGEM

Obchodní podmínky Smluv a objednávek o tvorbě webové prezentace

Předmět smlouvy:

Předmětem smlouvy je tvorba webové prezentace, který vytvoří ve smlouvě uvedený dodavatel, dále jen Dodavatel, pro ve smlouvě uvedeného Odběratele, dále jen Odběratele, za podmínek stanovených ve smlouvě či objednávce a dále uvedených v obchodních podmínkách. Za smlouvu se považují i zavřené objednávky.

Ujednání:

1. Design Webové prezentace

Dodavatel vytvoří pro Odběratele webovou grafiku dle svého nejlepšího vědomí a svědomí dle specifik Softwaru.

Odběratel bere na vědomí, že grafická data jsou tvořena jako mezikrok tvorby on-line katalogu a že tyto soubory zůstávají ve vlastnictví Dodavatele. Odběratel nemá nárok na zdrojové soubory, jednotlivé grafické kroky či PSD soubory. Ty zůstávají ve vlastnictví Dodavatele.

2. Kód Webové prezentace

Dodavatel se zavazuje, že na základě grafického návrhu provede potřebné kódovací práce za účelem vytvoření HTML a CSS formátu, který bude tvořit nedílnou součást Webové prezentace. Tento kód optimalizuje pro webové prohlížeče Microsoft Edge v aktuální verzi ke dni uzavření smlouvy, Firefox Mozzila v aktuální verzi ke dni podpisu smlouvy a Google Chrome v aktuální verzi ke dni uzavření smlouvy.

Odběratel bere na vědomí, že zdrojový kód ve formátu HTML a CSS je tvořen jako mezikrok tvorby Webové prezentace a že tyto soubory zůstávají ve vlastnictví Dodavatele.

Tvorba webového obsahu není součástí tvorby Webové prezentace. Dodavatel s Odběratelem se shodli, že Odběratel vložil, ke dni potvrzení smlouvy, data na Google Disk Dodavatele a část těchto dat se stanou součástí Webové prezentace.

3. Licence software

Dodavatel se zavazuje poskytnout Odběrateli 1 nevýhradní licenci svého Softwaru pro správu Projektu za podmínek stanovených ve Smlouvě.

Dodavatel se zavazuje, že vytvořené HTML a CSS soubory implementuje se Softwarem tak, aby Odběratel mohl upravovat část obsahu Webové prezentace.

Odběratel souhlasí se skutečností, že veškerá vlastnická a autorská práva související s poskytnutým Softwarem jsou po celou dobu tvorby a existence Webové prezentace plně ve vlastnictví Dodavatele a Odběratel ke zdrojovým souborům administrace nemá přístup.

Odběratel potvrzuje, že je seznámen se všemi funkcemi a vlastnostmi Software, jeho funkce mohl prověřit a vyzkoušet na testovací adrese a to vč. administračního prostředí a to vč. skutečnosti, že Software je možné provozovat pouze prostřednictvím vyhrazeného datového prostoru Dodavatele.

V případ přesunu Software na jiný vyhrazený datový prostor je třeba, aby Dodavatel před přesunem provedl nezbytné programátorské zásahy, které nejsou součástí smlouvy a jejich provedení se řídí standardním ceníkem Dodavatele. Přesun Software na jiný vyhrazený datový server je možný pouze v případě, že jsou veškeré vztahy mezi Odběratelem a Dodavatelem řádně srovnány a uhrazeny a že Odběratel a Dodavatel nejsou v žádném typu sporu. Před tímto přesunem je Odběratel povinen smluvně i jinak zajistit, aby se zdrojové soubory Software nešířili třetím stranám bez písemného souhlasu Dodavatele.

4. Předání a provoz Webové prezentace

Dodavatel se zavazuje, že řádně a v termínu dokončí Webovou prezentaci a předá jí Odběrateli do užívání, a to za předpokladu, že Odběratel nebude v průběhu tvorby Webové prezentace dodávat nové podklady po tvorbu, doplňovat či měnit zadání. Jakékoliv dodání nových podkladů pro tvorbu, doplnění či změna zdání má za následek prodloužení doby dodání Webové prezentace. Dodavatel není povinen tyto nové podklady pro tvorbu, doplnění či změny zadání akceptovat a může odmítnout jejich provedení jednotlivě či jako celku. V případě jejich přijetí má Dodavatel nárok na dodatečnou odměnu vycházející z rozsahu nových podkladů, doplnění a změn a náročnosti jejich provedení, a to i v souvislosti s již provedenými pracemi. Výši této odměny stanoví Dodavatel.

Dodavatel i Odběratel berou na vědomí, že datum dokončení Webové prezentace a zároveň předání Webové prezentace do užívání Odběratele se rozumí datum, kdy byl Dodavatelem vystaven Předávací protokol.

5. Platební podmínky a fakturace

Odběratel se zavazuje zaplatit Dodavateli za tvorbu Webové prezentace sjednanou zálohu na účet 366454349/0600 uvedenou ve smlouvě a to do 2 dnů od podpisu smlouvy. Pokud je záloha uvedena.

Odběratel se zavazuje doplatit Dodavateli za tvorbu Webové prezentace sjednanou částku na účet 366454349/0600 uvedenou ve smlouvě a to do 14ti dnů od dokončení Webové prezentace. 

Částka s DPH se může v průběhu platnosti smlouvy měnit podle aktuální sazby DPH dle platné právní úpravy.

V případě, že platby nebudou Odběratelem řádně uhrazeny, má Dodavatel právo okamžitě ukončit provoz Webové prezentace a tyto platby vymáhat soudní cestou. Dodavatel není v takovém případě povinen data Software nadále uchovávat a může provést jejich odstranění.

Odběratel bere na vědomí, že právo na užívání Webové prezentace nastává až ve chvíli úplného uhrazení veškerých plateb vyplývající ze smlouvy.

6. Záruky a garance

Odběratel bere na vědomí skutečnost, že Dodavatel není schopen plně předvídat vývoj prohlížecích aplikací, antivirových programů, parametrů vyhledávání vyhledávačů a pravidla řazení výsledků vyhledávání, vývoj dalšího softwaru a hardwaru, který by mohl souviset s provozem Webové prezentace a dále vývoj internetového prostředí. Odběratel tak souhlasí, že webová prezentace je uzpůsobena existujícímu softwaru a podmínkám platícím k datu předání Webové prezentace do užívání. Neručí tak za jakékoliv chyby či nedokonalosti zobrazení Webové prezentace, omezení její funkčnosti způsobenou vývojem software a internetového prostředí.

Odběratel souhlasí, že Dodavatel nenese odpovědnost za škody, které vzniknou Odběrateli. Odběratel se též zavazuje, že nebude po Dodavateli uplatňovat žádné sankce, pokuty či požadovat ušlý zisk či jiné náhrady a úhrady za případné problémy spojené s tvorbou či provozem Webové prezentace ani nebude požadovat vrácení či stornování platby za tvorbu Webové prezentace či další platby spojené s provozem Webové prezentace.

7. Zachování mlčenlivosti

Obě strany se dohodly, že zachovají úplnou mlčenlivost o veškerých skutečnostech, které není možné zjistit z veřejně dostupných zdrojů, jež jsou součástí smlouvy, a to po dobu platnosti smlouvy a dále po dobu dvou let od jejího ukončení.

8. Souhlas se zpracováním osobních údajů a GDPR

Odběratel uděluje Dodavateli souhlas se zpracováním osobních údajů pro administrativní účely a pro účely další komunikace mezi Odběratelem a Dodavatelem podle zákona č. 101/2000 Sb. Zákon o ochraně osobních údajů a o změně některých zákonů a zákona č. 480/2004 Sb. Zákon o některých službách informační společnosti.

Odběratel souhlasí se zpracováním nezbytných údajů v souladu s nařízením GDPR za účelem plnění smlouvy v nezbytném rozsahu.

Odběratel souhlasí se zpracováním těchto údajů po celou dobu platnosti smlouvy a po dobu deseti let po jejím skončení.

9. Platnost smlouvy, její vypovězení a předání zdrojových dat a souborů

Smlouva se uzavírá na dobu neurčitou.

Smlouva lze vypovědět pouze k poslednímu dni v měsíci, a to s tří měsíční výpovědní lhůtou.

Výpověď smlouvy je možné provést pouze písemně.

Za platnou výpověď je považována pouze ta výpověď, která byla předána druhé straně osobně nebo zaslána druhé straně doporučeným dopisem na adresu uvedenou ve smlouvě.

Výpovědí smlouvy nezaniká povinnost odběratele zaplatit dodavateli veškeré služby vyplývající z smlouvy, v plné výši, a to bez ohledu, zda byly služby realizovány či nikoliv.

10. Závěr

Obě strany shodně prohlašují, že neexistují žádné ústní ani jiné dohody, které předchází smlouvě, které se týkají předmětu Smlouvy a že pokud takové dohody existují, tak se Smlouvou v plném rozsahu ruší.
 

Poptávkový formulář

Kontakty

Adresa:
GRAFART STUDIO
Náměstí 87
267 53 Žebrák
Schůzky je možné sjednat
telefonicky nebo e-mailem.

Spojení:
    Telefon: +420 777 642 147
    E-mail: info@grafartstudio.cz
    Datová schránka: awb77wx

Fakturační údaje:
GRAFART STUDIO, s. r. o.
Adresa: Náměstí 87, 267 53 Žebrák
IČO: 09925988
DIČ: CZ09925988
Spisová značka:
C 344783 vedená u Městského soudu v Praze
Číslo účtu: 366454349/0600

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci a analýze návštěvnosti soubory cookie. Dalším používáním tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich zpracováním, používáním a uchování. Více informací naleznete zde.